Spotkanie autorskie w Kutnie 22.10.2016 r. fotorelacja


Pomimo, że była sobota (i to na dodatek o 17:00!) na spotkanie w Bibliotece Publicznej w Kutnie przyszły aż 73 osoby. Dobrze, że nie wiedziałam wcześniej, bo trema zjadła by mnie zupełnie ;)




 



   Opowiedziałam uczestnikom spotkania jak zaczęła się moja przygoda z pisaniem, o reakcjach rówieśników w szkole, przygotowaniach do matury.

   Następnie podzieliłam się kilkoma ciekawostkami ze świata "Szeptuchy" m.in. opowiedziałam o wróżbach.



Jak widzicie kolejka po autografy była naprawdę duża!


Na spotkaniu stawiły się oczywiście piękne Słowianki :)








Udało mi się także poznać Magdalenę Ćwirko - Godycką, która w 2013 roku została zwyciężczynią konkursu na najlepszy portret bohatera powieści "Wilk". Jej praca została wydrukowana w mojej książce, w specjalnej wkładce :)





Na sam koniec miałam okazję udzielić wywiadu Gazetce Szkolnej "Carpe Diem". Przyszłe dziennikarki, a także pisarki zaskoczyły mnie kilkoma pytaniami :)

Dziękuję za świetne spotkanie!

Komentarze