Żerca

"Żerca" od dzisiaj jest już w sprzedaży! Macie już swoje egzemplarze?



Komentarze

  1. Mam.
    Przeczytałam.
    I nie wiem jak mam dalej żyć.
    No nic tylko czekać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też przeczytałam wczoraj i czuję się, jak struta zastanawiając się co będzie dalej. Jestem ogromnie zainteresowana mitologią słowiańską, toteż Pani seria to miód na moje serce.
    Pani Kasiu prosimy o jak najszybsze podanie daty przyszłej książki, choć takiej umownej, żebyśmy wiedzieli na jaki termin czekać.
    Życzę ogromnej ilości weny :)
    Pozdrawiam, Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przeczytałam... Jestem roztrzęsiona! 💔 N
    ie mogę się doczekać kolejnego tomu, czekam choćby na datę premiery!
    Cudownie Pani pisze 👌💓

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, kiedy Przesilenie? Dopiero co zamknęłam Żercę i aż boli, że nie mam jeszcze w rękach kolejnej części. Naprawdę, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłem, przeczytałem i w szoku jestem, ze będzie część czwarta!!! Bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem załamana, że trzeba będzie czekać teraz prawie rok na kolejną część ! Niewiele książek wywołało u mnie takie emocje ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Katarzyno, seria "Kwiat Paproci" jest po prostu fantastyczna. Uwielbiam książki nawiązujące do naszych słowiańskich korzeni! "Żercę" przeczytałam jednym tchem jak wszystkie Pani książki. Jednak zakończenie... Hmm, mam nadzieję, że relacja między dwoma osobami nie zmieni się w melodramat na całą kolejną część, bo jedna osoba nie wierzy drugiej (nie chcę innym spoilerować ;-) ) - to będzie zbyt oklepany schemat... Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz