poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Sekretnik Szeptuchy - co każda Słowianka wiedzieć powinna

Już niebawem pojawi się w sprzedaży Sekretnik Szeptuchy! 

W środku znajdziecie:
- poręczny kalendarz
- opisy drzew i ziół, wraz z ich właściwościami
- poradniki mówiące jak kogoś w sobie rozkochać, jak pozbyć się demonów... a także sąsiadów! :P
- fragmenty powieści "Szeptucha", "Noc Kupały", "Żerca" oraz, tworzonego właśnie przeze mnie, "Przesilenia"
- kolorowanki
- przepisy na dania Baby Jagi
- mnóstwo miejsca na własne przepisy i zaklęcia
- a także specjalnie dla fanów Baby Jagi - dwa opowiadania z jej młodości

Premiera w księgarniach i sklepach - 27.09.2017 r.
Przedpremierowo Sekretnik będzie można kupić w sieci Empik od 13.09.2017 r.




3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać aż wpadnie w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością zagości na mojej półce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy premiera czwartego tomu serii Kwiat paproci?
    Bo wczoraj skończyłam Szeptuchę (tak, wiem - wstyd, że dopiero teraz) i po zamówieniu dwóch kolejnych tomów dopiero się zorientowałam, że będzie czwarty :)

    OdpowiedzUsuń