Fotorelacja z Warszawskich Targów Książki 2016


21.05.2016 r. miałam przyjemność gościć na Warszawskich Targach Książki. W tym roku zorganizowano je na stadionie PGE Narodowym.

W trakcie 3 dni targów odbyło się ponad tysiąc spotkań autorskich, w których uczestniczyło przeszło 70 tyś osób!

Nie spodziewałam się, że aż tylu fanów odwiedzi mnie tego dnia przy stanowisku wydawnictwa W.A.B. Przy pięćdziesiątym autografie niestety przestałam liczyć skupiając się głównie na tym, żeby nie pomylić się przy podpisywaniu powieści ;)





Niestety w panującym na targach tłoku zdjęcia nie oddają długości kolejki, która stanęła pod stoiskiem W.A.B. Kochani - bardzo Wam dziękuję za tak liczne przybycie! :)
Wiedziałam, że można na Was polegać!















Nie tylko ja byłam zaskoczona tegoroczną frekwencją - mój wydawca także tego nie przewidział. Przepraszam Was, że nie z każdą osobą udało mi się porozmawiać. Niestety gonił nas czas, żeby w przepisową godzinę obdarować każdego chętnego autografem.
















Niestety nie jestem w stanie zamieścić tutaj wszystkich fotografii, ale mam nadzieję, że znajdziecie się na zdjęciach :)



































Po kilkudziesięciu minutach musiałam się przesiąść, żeby zrobić miejsce następnemu autorowi, a jak widać kolejka chętnych po autograf wcale nie zrobiła się krótsza! ;) Na szczęście ucieczka do zacisznego kącika miała tę jedną zaletę, że nie musiałam się już martwić uciekającym czasem i mogłam przez chwilę z Wami porozmawiać.





















Po rozdaniu wszystkich autografów, gdy już prawie odpadła mi ręka i sama nie wiedziałam jak się nazywam nadszedł czas na zamianę ról! Teraz ja stałam się fanką, która ruszyła z plecakiem zbierać dedykacje.

Niestety nie było czasu by porozmawiać
z Panem Wojtkiem Cejrowskim o podróżach.
A Pan Witold Vargas postanowił narysować mnie jako ducha.
Włosy wyszły mu pierwsza klasa!















Jeszcze raz dziękuję Wam za liczne przybycie! Do zobaczenia na targach za rok!

Komentarze