Już niedługo premiera "Przesilenia"!

Już niedługo premiera ostatniej części cyklu Kwiat paproci. Na razie nie mogę Wam jeszcze zdradzić dokładnej daty premiery, ale naprawdę nie zostało już dużo czasu na poprawki i redakcję. Premiera jest na tyle blisko, że powstała już okładka.

Grafika okładkowa jest ognista niczym Swarożyc, który odegra w tej części przygód Gosi bardzo dużą rolę. Jak Wam się podoba? :)

W "Przesileniu" dowiecie się, co stanie się z dzieckiem Gosi, czy główna bohaterka wyjdzie cało ze spotkania ze sztyletem i poznacie cele swarnego boga. Postaram się zabrać Was na barwne i bardzo wesołe obchody Dziadów, a także sprowadzę do Bielin pierwszy śnieg. Baba Jaga zdradzi kilka tajemnic ze swojej młodości, a nowe upiry i postacie nieźle namieszają w całej historii.

Tymczasem serdecznie zapraszam Was na spacer śladami Baby Jagi. W grudniu wybrałam się do Bielin z kamerą, żeby pokazać Wam jak wygląda część opisywanych przeze mnie miejsc. Niebawem pojawi się też zimowa wersja filmu :)

Komentarze

  1. O Bogowie, jak ja się doczekać nie mogę tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać! 😁 ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka cudowna ^^ nie mogę się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O Bogowie jak ja się nie mogę doczekać, wszystkie dotychczasowe części już po 3 razy przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać! I jednocześnie błagam, błagam żeby zastanowiła się Pani nad kontynuacją serii. 4 książki to zdecydowanie za mało! Szczególnie tak świetne, tak prefekcyjnie osadzone w słowiańskim klimacie. Aż żal będzie czytać tę czwartą część ze świadomością, że to ostatnia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wyczekuje kolejnego tomu a okładka kompletnie mi sie nie podoba :( Normalnie aż zakleje albo coś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest Pani bez serca.. przez ten opis "Już niedługo..." jestem tu codziennie i sprawdzam, czy jest jakiś update z datą ;)
    A jak już jednym haustem połknę "Przesilenie", zacznę tupać nóżkami z niecierpliwości i tęsknoty za Wiktorią :)
    Także pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za takie budowanie napięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać premiery! Faktycznie, Pani Kasiu przykro będzie się rozstać z Gosią... :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Kasiu jestem Pani bardzo wdzięczna za wszystkie części. Dzieki Pani pokochałam słowiańską mitologię... I jestem świeżo po lekturze. Już nie mogę doczekać się targów w Warszawie... Pewnie się spotkamy ????😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka świetna! Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz