"Żerca" Książką Roku 2017 portalu lubimyczytac.pl

Jest w naszym kraju plebiscyt, w którym sędziami są tylko i wyłącznie czytelnicy. Od kilku lat prowadzi go portal lubimyczytac.pl, strona poświęcona książkom, autorom i wydarzeniom kulturalnym. Miejsce kultowe, gdzie m.in. można porozmawiać o powieściach, ocenić, a także postawić je na swojej wirtualnej półce.

Dzisiaj ukazały się wyniki tegorocznego plebiscytu. Moja powieść "Żerca" zwyciężyła w kategorii literatura fantastyczna. Jest mi bardzo miło! Nie byłam pewna, czy uda mi się w tym roku prześcignąć innych pisarzy. Przeczytałam większość powieści umieszczonych w mojej kategorii, konkurencja była naprawdę duża!

Drodzy Czytelnicy - bardzo Wam dziękuję za głosy i cieszę się, że moja powieść tak się Wam spodobała. Dodajecie mi skrzydeł i sprawiacie, że pisanie staje się samą przyjemnością!



Komentarze

Prześlij komentarz