"Przesilenie" jest już w Empikach!

   Gotowi na ostatnią część przygód Gosławy, Mieszka i Baby Jagi?

   Już dzisiaj "Przesilenie" pojawiło się w sieci Empik. W pozostałych księgarniach zawita za dwa tygodnie.

Opis okładkowy:

Zbliżają się Dziady i dzień, w którym Swarożyc zażąda spełnienia danej mu obietnicy.

Po gorącym lecie, pełnym tajemniczych morderstw oraz dziwnych wizji, Gosia nie pogardziłaby chwilą spokoju. Nic z tego, atrakcji jej nie brakuje. Mieszko - choć powinien podejść do tematu dojrzale (tysiąc lat do czegoś zobowiązuje) - za żądne skarby nie chce uwierzyć w swoje ojcostwo. Przyciśnięta do muru mama wyjawia Gosi sekret rodzinnej klątwy. A co z tożsamością jej ojca? Tego nikt nie chce jej zdradzić. Nawet Baba Jaga ma przed Gosią tajemnice, a na strychu ukrywa pokój pełen świec. Jeśli chodzi o Swarożyca, to wcale nie jest lepszy! Kręci się w pobliżu, zwodzi, uwodzi, ale podać imię tego, kogo będzie musiała zabić, nie, tego już nie jest łaskaw zrobić! No i jest jeszcze pełen oczekiwań Weles, wystająca pod oknami Mokosz i pospolite mdłości... Uff, pierwsze tygodnie ciąży Gosi to zdecydowanie nie jest sielanka rodem z kobiecych pism. Bogowie, strach pomyśleć, jak to się wszystko skończy!

Gotowi na lekturę? :)

Komentarze

  1. Taaak!!! Pani Kasiu bardzo na to czekałam! :)
    Zapraszam na mojego bloga, gdzie recenzuję przeczytane przeze mnie książki :

    https://shiracoffeebook.blogspot.com/?m=1

    Pozdrawiam
    Shira :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej ^^ nie mogę się doczekać gdy dostanę tą książkę do rąk :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, moje gratulacje, kolejna perełeczka na półkach księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już przeczytałam, o bogowie ile ta powieść wzbudziła we mnie emocji <3
    Pisałam o niej u siebie na blogu :)
    https://miszmasz79.blogspot.com/2018/05/przesilenie-katarzyna-berenika-miszczuk.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Załamuje mnie to, że to już ostatnia część :( Pokochałam serię całym serduszkiem i odkładam rozstanie z nią jak tylko mogę. Próbowałam nawet wydzielać sobie rozdziały ostatniej części - jeden na każdy dzień. Niestety, metoda nie działa, książka za bardzo wciąga.
    Tak bardzo bym chciała, żeby ta seria miała kontynuację :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Kasiu jestem zachwycona całą serią Kwiat paproci, w ciągu dwóch tygodni dosłownie połknęłam trzy tomy, kończę właśnie czwarty:) Niesamowite jak ta historia mnie wciągnęła i zaciekawiła mitologią słowiańską oraz historią Mieszka aka Dagoberta! Ciągle szukam ciekawostek historycznych i bardzo Pani za to dziękuje. Szkoda, że "Przesilenie" to już ostatnia część, ale może apele czytelników spowodują, że jednak coś się jeszcze wydarzy? Chyba wszyscy na to bardzo liczą!;) Pozdrawiam serdecznie i szczerze gratuluję. Stała się Pani moją nową ulubioną autorką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielkim bólem kończę 4 tom, tak jak moje poprzedniczki mam cicha nadzieje ze może jednak będzie kontynuacja, nie wyobrażam sobie moich wieczorów bez Gosławy i Mieszka!
    Ma Pani taki dar lekkiego języka, a słowiańskie wierzenia w tej książce są tak cudownie opowiedziane ze po 4 tomie chyba zacznę wierzyć w ich istnienie!
    Serdecznie pozdrawiam! I czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytana! :) a kiedy kolejna część Obsesji? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Kasiu,
    Właśnie skończyłam 4tom. Pokochalam głównych bohaterów.
    Bardzo podoba mi się styl, w jaki. Pani pisze. Pochłaniałam każdy kolejny tom. Bardzo chcialabym poczytać o tym, co boskie dziecię Gosi i Mieszka będzie wywijać 😉
    Na razie pozostaje mi sięgnąć po inne Pani publikacje i wiem z pewnością, że mnie nie rozczarują.
    Pozdrawiam serdecznie
    Joanna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz