Sklepik Szeptuchy

Już dzisiaj ruszył -> Sklepik Szeptuchy!

Znajdziecie tam niepowtarzalne gadżety z serii Kwiat paproci.

Nie mamy w ofercie marynarki z wisielca, syropu z sosny, czy kamienia piorunowego. Pomysł na sprzedawanie worków z solą do obrony przed demonami także zbyt późno wpadł nam do głowy! ;)

Jednak nic straconego! Jeśli akcja promocyjna Wam się spodoba, to pomyślimy o poszerzeniu oferty naszego sklepiku.

Obecnie znajdziecie tam:

- kubek na szeptuchowe napary


- wisiorek z liściem paproci (za ich wykonanie dziękuję Ewelinie Gańczorz z Forest Path -> link)


- torbę na zbieranie uroków


- zeszyt na własne przepisy i zaklęcia


Sklep znajdziecie pod adresem: https://www.sklepikszeptuchy.pl/

I jak? Co sądzicie o gadżetach? :D

Komentarze

  1. Pomysłowe. To niezwykłe, móc pucz przeczytania książki, nazbierać sobie jeszcze takich gadżetów. Chyba można wówczas powiedzieć, że jest się największym fanem historii.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, muszę zajrzeć i coś dla siebie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety, rety.. A ja właśnie skończyłam czytać zakupioną dopiero co Szeptuchę i aż mnie skręca, że noc mloda a ja nie mam kolejnej części! 😢Worek na uroki jest extra! 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Te są super. Poproszę o jeszcze jakieś inne gadżety :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz