Spotkanie autorskie w Warszawie 08.05.2018 r.

Na dzień przed oficjalną premierą powieści "Przesilenie", ostatniego tomu cyklu "Kwiat paproci" udało się zorganizować specjalne spotkanie autorskie.

Prowadzącą była dziennikarką Radia Zet - Justyna Dżbik-Kluge, z którą już drugi raz miałam przyjemność występować. Pomimo, że nerwy zżerały mnie tak mocno, że aż zdołałam niechcący rozkręcić mikrofon, wspaniale poprowadziła całe spotkanie.

Naprawdę nie wiem, co mnie tak zestresowało. Chyba kamera, która nagrywała rozmowę! Mój stres jest jeszcze mniej zrozumiały biorąc pod uwagę, że to ja nagrywałam spotkanie ;) Jeśli więc nie mieliście możliwości dotrzeć do Warszawy 08.05.2018 r., a chcecie zobaczyć jak ze zdenerwowania rozkręcam sprzęt elektroniczny, znajdziecie video na moim kanele YouTube. Link i okno do odtworzenia nagrania będzie na samym dole fotorelacji :)

A teraz czas na zdjęcia!













Udało mi się także podpisać na nietypowej książce. A jakiej? Na kieszonkowej wersji podręcznika do chorób wewnętrznych. Oj, wielu nocy nie przespałam ucząc się z tej książki. Nie powiem, przybicie się na niej swoją pieczątką sprawiło mi niemałą satysfakcję :D


A na zakończenie, tak jak obiecałam, link do filmu :D



Komentarze

  1. No ładnie, dobrze że całego studia nie rozmontowałaś ;) Ja bym chyba rozkręciła samochód w trakcie jazdy na takie spotkanie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. A w Bielsku Cię może nie będzie? Bo mam wszystkie 4 części, na których brakuje Twojego podpisu :) I w ogóle to trafiłem na tego bloga, szukając Twoich danych biograficznych do recenzji Kwiatu paproci, którą montuję na swojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie do Bielska niestety się nie wybieram :/ Ale może kiedyś przyjadę :) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz