"Ja Cię kocham, a Ty miau"


      Moja nowa powieść - "Ja Cię kocham, a Ty miau" pojawiła się już w księgarniach.

     Z okazji premiery powstała niesamowita sesja zdjęciowa. Po raz kolejny po drugiej stronie aparatu stał Wojtek Biały. Nie wyobrażam sobie robić zdjęć z kimś innym :D To chyba jedyny człowiek na tej planecie, który umie sprawić, że przestaję się uśmiechać nerwowo do obiektywu.

     Jako, że pstrykaliśmy zdjęcia do komedii kryminalnej, to w studio było mnóstwo zabawy. Korzystaliśmy też z rekwizytów - były sztuczne wąsy, lupa, kaszkiet i fajka. Zdjęcia wykonane przez Wojtka stopniowo wrzucam do mediów społecznościowych. W tym poście wkleję Wam ich kilka, a także film pokazujący jak to wyglądało od kuchni.






Jak już napisałam wcześniej sesję uwiecznił Wojtek Biały. Jego asystentką była Agata Kukla. Makijaż i stylizację wykonała Iwona Gzik. Za kamerą stał Radek Zawadzki. A wspierała mnie moralnie Ula Niewirowicz z ekipy wydawnictwa W.A.B.


"Ja Cię kocham, a Ty miau" - zwariowana komedia kryminalna. Ilustratorka Ala ma kota o imieniu Lord. Znudzony życiem na zbyt niskim w jego mniemaniu poziomie Lord postanawia przegnać narzeczonego swojej ukochanej właścicielki i wziąć sprawy w swoje łapki. Za jego drobną zachętą Ala wyjeżdża razem z innymi artystami do położonego na odludziu dworku. Jego właściciel, pan Stefan, postanowił ufundować wyjątkowe stypendium. Wybrany przez fundatora twórca będzie miał okazję zostać spadkobiercą pana Stefana. Rywalizacja o jego względy staje się zaciekła. Tak zaciekła, że pewnego dnia w salonie zostają odnalezione zwłoki jednego z artystów. Czy Lordowi uda się uratować swoją panią?


Książkę znajdziecie m.in. tutaj:
- książka papierowa: http://bit.ly/ja-cie-kocham-a-ty-miau - Plik mobi -> https://bit.ly/ja-cie-kocham-a-ty-miau-ebook - Plik epub -> https://bit.ly/ja-cie-kocham-a-ty-miau-ebook-epub

  I na koniec zdjęcie, na którym upodabniam się do pewnego bogatego marszanda sztuki ;)) Niestety dostałam w spadku tylko wąsy. Żadnego bogactwa xD



Aaa, wiecie co? Jeśli dotarliście aż tutaj, to zdradzę Wam jeszcze nad czym obecnie pracuję :D "Ja, anielica" właśnie powstaje!!!

Komentarze

  1. Lord jest w drodze do mnie ^^ jestem naprawdę ciekawa tej książki ale jeszcze bardziej ucieszyłam się, że seria diabelsko-anielska będzie kontynuowana - uwielbiam ją :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej. Ta uniesiona brew mówi wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana Pani urokiem pisarza, lekarza, kobiety 😍
    Pani zdolność zmiany w zależności od sytuacji jest po prostu niesamowita.
    Ja diablica... Ja anielica... Utwierdziła mnie Pani tylko w przekonaniu, że nie liczą się przeciwności dobro / zło.
    Liczy się tylko miłość... a miłość to nic innego jak rownowaga pomiędzy dwiema skrajnymi energiami ☯️
    Wysyłam mnóstwo pozytywnej energii.
    Życzę samych sukcesów... i czuję, że to będzie coś BIG 🕊️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz