"Ja, diablica" w Rosji!


Wiktoria Biankowska zaczyna międzynarodową karierę!

Powieść „Ja, diablica” w sierpniu pojawi się w Rosji dzięki wydawnictwu Eksmo. To moje pierwsze wydanie zagraniczne. Jestem bardzo podekscytowana. Spełnia się jedno z moich największych marzeń. Nie mogę się już doczekać, kiedy w moje ręce trafi rosyjski egzemplarz powieści!

Okładka jest cudowna! 

Trzymajcie kciuki, żeby diablica Wiktoria, a także diabeł Beleth i Azazel spodobali się czytelnikom w Rosji. 

 [RU] 
Виктория Бьянковская начинает международную карьеру! 

Благодаря издательству Эксмо роман "Я дьяволица" появится в России в августе. Это моё первое зарубежное издательство. Я в полном восторге. Одно из моих заветных желаний сбывается. Не могу дождаться когда, наконец то, в мои руки попадёт русское издание романа! 

Обложка чудесная! 

Держите кулаки, чтобы дьяволица Виктория, а также дьявол Белес и Азазель понравились читателям в России.



Komentarze

Prześlij komentarz