Kulisy sesji zdjęciowej na okładkę "Przesilenia"

W zeszły weekend miałam przyjemność wzięcia udziału w sesji zdjęciowej m.in. na okładkę powieści "Przesilenie".

Zdjęcia wykonał wspaniały fotograf Wojtek Biały. O makijaż i nienaganną fryzurę zadbała Klaudia Kot, a strojami zajęła się Iwona Gzik. Małgosia Danowska dzielnie pomagała fotografowi i wspierała mnie duchowo. Bardzo Wam dziękuję! Bawiłam się świetnie i już nie mogę doczekać się efektów.

A teraz czas na zdjęcia!

Najpierw trzeba było dojść do studia, gdzie miała odbyć się sesja. Post-industrialna atmosfera starego budynku drukarni z 1950 roku robiła niesamowite wrażenie. Aż żałuję, że jeszcze nie napisałam żadnej powieści post-apo!




Kiedy już się trochę zadomowiliśmy, nadszedł czas na odpowiedni do zdjęć makijaż i ułożenie niesfornych włosów (które nie dały się poskromić i podczas wszystkich zdjęć elektryzowały i stawały dęba nie tak jak trzeba).




W międzyczasie Wojtek razem z Iwoną zaczęli dobierać stroje i ustawiać oświetlenie.


Jeszcze tylko ostatnie poprawki...


Ostateczny wybór ubrań...


I czas na zdjęcia!


Powstało też kilka zdjęć "na Kleopatrę". Chyba muszę napisać kiedyś o niej powieść. Zdjęcia z palmowymi liśćmi zdecydowanie mi się podobały!


Czasami nawet osoba fotografowana może pomóc. Mnie przypadło w udziale "przydepnięcie" blendy fotograficznej ;)


Niektóre zdjęcia potrzebowały odrobinę więcej pomocy... ;)


Swoje "pięć minut" miała nawet paprotka!


Na koniec kilka zdjęć na krześle. Myślałam, że wreszcie usiądę i odpocznę, ale okazało się, że ładne siedzenie wymaga znacznie więcej pracy niż myślałam. Oj będą zakwasy na plecach!




Wszystkie zdjęcia zza kulis wykonał mój nieoceniony Mąż - Janek. Gdyby nie on, nie mogłabym się z Wami podzielić tym genialnym dniem! :D

Jeszcze raz dziękuję Wojtkowi Białemu, Klaudii Kot, Iwonie Gzik oraz Małgosi Danowskiej. Już nie mogę się doczekać efektów sesji!

Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Wojtku, możecie śmiało zajrzeć na jego stronę - > LINK
Klaudię Kot znajdziecie tutaj -> LINK
A Iwonę Gzik pod tym adresem -> LINK

Komentarze

  1. Zdjęcie w wianku śliczne! Już nie mogę się doczekać książki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa i niecodzienna przygoda, aż Ci chyba zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kasiu :( a kiedy mogę spodziewać się „Przesilenia”? Przeczytałam duszkiem 3 poprzednie części Szeptuchy i zostawiła mnie Pani w takim momencie...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przesilenie" pojawi się w Empiku 9 maja, a w pozostałych księgarniach dwa tygodnie później :)

      Usuń
    2. Cudownie! Nie mogę się doczekać 😍❤️❤️❤️😍

      Usuń

Prześlij komentarz